Torsdag.

 
Godmorgon i höstrusket.
Inatt har jag legat vaken under kortare och hört hur regnet smattrat mot rutorna.
Jag som är fruktansvärt beroende av ljuset har väldigt ont av denna årstid, mörkret drar ner mig och ger mig ju knappast någon energi över alls. Den lilla energi man har går åt till att göra det nödvändiga.
Nåväl, vi ska nog inte klaga med tanke på hur fin sommar och höst vi faktiskt haft hittils antar jag.
 
Lång dag i skolan idag och jag hämtar inte mina två hjärtan förens halvfyra! Jag är otroligt nöjd med förskolan vi har till dom, men jag kan tycka att det är lite väl långt att vara där 7,5 timmar två dagar i veckan.
Nästa vecka ska vi njuta av höstlovet och lediheten tillsammans helt enkelt.
Önskar er en fin torsdag <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0