Vad spelar det för roll?

Godkväll.
 
Oj vilka reaktioner jag fick på bilden när Hugo hade kjol på dagis!
Ärlitgttalat vad spelar de för roll?
Han ville ha kjol för att Ebba hade en, han ville dansa precis som henne och var grymt stolt över att visa upp den när han kom innanför förskolans dörrar.
Jag kan inte se felet? Ändå fick jag ett par påhopp om att jag minsann ger han men för livet och att det är sjukt av mig att "tvinga" på honom tjejkläder. Jag skulle aldrig tvinga på någon av barnen kläder, vare sig det gäller Ebba eller Hugo, jag vill att de ska känna att de har egna och fria val.
Härligt att de flesta verkade tycka som jag iallafall eftersom bilden fick omkring 300likes i forumet jag valde att posta den i.
 
Ska ta ut de två hundarna i familjen på en kvällsrunda nu, sedan blir det plugg och soffläge innan jag börjar nedräkningen inför helgen - sov gott <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0