Vinterkläder - check!

 
I helgen som var så fyndade jag en till vinteroverall till Hugo, den oranga från Molo och idag fick jag äntligen tummen ur att prova både den nya och den lila didriksson han ärvt från Ebba. Måste säga att jag blev glatt överasskad över hur bra den lila färgen passade honom, tycker ni inte?
Självklart passade han på att kissa i den oranga eftersom han var byxlös under provningen (får skylla mig själv), så in i tvätten innan vi ens hunnit premiäranvända den.
Känns skönt att ha de mesta av vinterkläderna fixade redan, sådant har ju en tendens att kosta en hel del. Och just ytterkläder är något jag gärna lägger lite extra pengar på eftersom jag tycker det är sååå viktigt att de håller måttet!
 
Ska krypa ner i badet och plugga inför morgondagens prov samtidigt som jag försöker kurrera min förkylda kropp.
Önskar er en godkväll.
 

Kommentarer
Anonym

Här blir det molo overaller till båda kidsen! Dom är ju sååå fina<3 har tidigare bara haft didrikson så jag hoppas att molos lever upp till mina förväntningar:)

Svar: Har faktiskt aldrig testat Molo innan, jättefina men väldigt dyra =) Ska bli spännande och se om denna jag köpte begagnat håller måttet. Didriksson har jag alltid vart väldigt nöjd med iallafall:)
Emmelie

2013-10-14 20:11:53
Sabina-mamma till Meya-10 & Charlie-13

Oj, såg nu att min förra kommentar blev anonym:p har bara hört gott om molos overaller så tror att den är minst likvärdig en didrikson iaf:)

Svar: Ska bli spännande och testa, den kändes rejäl iallafal :)
Emmelie

2013-10-14 21:51:28
URL: http://sabinavictoria.blogg.se
Marie

gilla båda, men den oranga bäst

Svar: Jag är nog mer åt de lila hållet, tycker färgen passade honom jättebra =)
Emmelie

2013-10-14 22:03:50
URL: http://skymmningssolen.blogg.se
maria eek

Han var jätte söt i båda färgerna!

Svar: Ja de blev fint tycker jag =)
Emmelie

2013-10-14 23:17:36
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
marie

Ja den passar han väldigt fint i

Svar: Tack så mycket =)
Emmelie

2013-10-15 08:27:07
URL: http://skymmningssolen.blogg.se/
Carolina

Här hemma är vinterkläderna också inköpta..skönt! Vi kör på Polarn o. Pyret och Didriksson denna vinter.. :-)

Svar: Ja man brukar ju ha sina favoriter, jag brukar alltid köra didriksson för jag vet att de håller måttet, ska bli spännande och testa Molo :)
Emmelie

2013-10-15 22:36:48
URL: http://carolinas.webblogg.se
Anonym

Jag hade en lila didriksson overall på min son förra året! var super nöjd!! tycker det är så konstigt att man anser att det är en tjej färg? älskade verkligen den färgen på honom :) jag tycker han passade i båda två men det lyser mer om den lila :) super fint :)

2013-10-19 08:46:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0