Att känna tacksamhet.

Ingen har väl missat beskedet om att Kristian Gidlund igår förlorade kampen mot cancern?
Jag har kikat in på hans blogg under några gånger och många gånger tänkt läsa hans bok, men än inte hunnit iväg för att köpa den.
Jag blir så fruktansvärt berörd när jag idag lyssnat igenom hans tid i sommarpratarna i P1. Gråtfärdig och jag får mig en tankeställare, ta vara på tiden här! Vi vet aldrig när den är slut.
Försök se de positiva, var tacksam att du är frisk för det är verkligen ingen självklarhet.
Tusentals människor berörde han med sina ord, vila i frid och jag sänder all min styrka till hans anhöriga.
 
Gå in och lyssna, stanna upp och se på vad du har och var tacksam, det ska jag försöka bli bättre på!
 
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

så sant ♥

2013-09-19 08:21:48
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Sofie

Ja har ända sedan det sändes i radion tänkt lyssna på hans sommarprogram, men som vanligt tar man sig aldrig tid och det blir inte bara av. Men nu ska jag banne mig ta mig tiden, för jag har förstått att han var en fantastisk människa!

Svar: Ja lyssna, helt underbart och otroligt berörande att höra. Jag har beställt boken och väntar på att få hem den i brevlådan.
Emmelie

2013-09-19 21:40:23
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0