Att minnas med värme.

När jag håller på med packningen så inser jag att sommaren verkligen är slut, även om vi fortfarande har runt 20 grader varmt så tycker jag att oktober månad räknas som höst och det är ju bara två veckor kvars tills dess.
Flyttstressen har egentligen inte dragit igång än men jag vet hur extremt mycket vi har framför oss, och jag borde verkligen packa mer än vad jag redan gjort.
 
När hösten närmar sig så kommer minnerna från sommaren sommaren som varit tillbaka, och vilken sommar vi hade i år! Strandhäng med släkt och vänner nästan vareviga dag, grillning i mängder, besök på Skara sommarland osv osv.
Kommer minnas denna sommaren med värme, sista sommaren hemma med Hugo innan studierna drog igång på allvar igen <3
 
 

Kommentarer
Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Ja det har du helt rätt i, samtidigt som jag ju faktiskt ääälskar stjärnor, haha

Svar: Stjärnor är aldrig fel =)
Emmelie

2013-09-14 10:13:53
URL: http://hannaz.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0