Den där omeletten.

Nedräkningen inför helgen har startat, imorgon är det två ynka lektioner kvar tills välförtjänt helg!
Helt galet vad mycket starkare helgkänslan blir nu när man studerar igen.
Dock kan jag inte slappna av riktigt än, har en del glosor i engelska som måste sitta tills imorgon, så får öva, öva och åter öva innan jag kan hoppa välförtjänt ner i säng.
 
Tack för tipen angående magen.
Jag tror att jag kan äta vete fram tills lunch utan några större problem, men det är när jag börjar få i mig det på eftermiddagarna som magen säger stopp. Mitt första försök blir alltså att sluta äta sådant kvällstid och se om det ger mig någon förbättring.
Svåraste är att komma på något snabbt och gott och äta, idag blev det omelett och det är tyvärr något som jag inte gillar alls. Perfekt om man hade gillat de eftersom de går fort, är nyttigt och går och variera i oändlighet.
Mottager gärna snabba tips på snabbmat utan vete så jag slipper den där jäkla omeletten ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0