En gäst.

Godmorgon.
 
Här sitter vi tre barn istället för två eftersom min systerdotter Nea återigen så gärna ville sova över.
Haha, varje gång vi ses så frågar hon om hon får stanna över, och inte kan man tacka nej till det inte?
Det blir inget problem utan snarare tvärtom eftersom Ebba och hon på så sätt underhåller sig bra själva och då kan jag hinna med ytterligare lite mer packning.
Ska köra ett sista race idag här hemma, sedan blir det nog inte förens min lediga dag på fredag som jag kör igen eftersom jag har så sjukt mycket skolarbete osv att hinna med också.
Behöver jag säga att jag längtar till flytten är gjord och saker och ting är på plats? Just nu är det ett litet kaos här hemma och det känns lite stressigt för mig.
 
Önskar er alla en fin söndag, ta  vara på den!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0