En tidig start.

05:15 och Hugo skriker UPP, nej att kliva upp så tidigt blir aldrig okej och absolut inte på helgen.
Bara att gilla läget och göra det bästa av dagen trots allt.
Idag åker vi iväg tillsammans med massor av andra mammor till ett ställe lite utanför stan och umgås. Det blir en dag full av pyssel, promenader och massa annat skoj för barnen såklart.
 
Varannan fredag har jag turen att sluta redan vid 12, så himla skönt och jag hann tillochmed med en lekdate med en kompis och hennes son. Jag tror seriöst inte jag träffat någon sedan skolan drog igång, men tiden finns inte riktigt på samma sätt längre.
Lekplatshäng i värsta sommarvärmen och sedan promenad tillbaka - en lyckad fredagseftermiddag helt enkelt!
 
 
 

Kommentarer
tess

jag förbereder mig ;D

2013-09-07 22:08:11
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0