Framtidsdrömmar.

Godmorgon.
Det märks verkligen av att det är mörkare och mörkare för varje morgon nuförtiden, klockan är 06:15 och än har inte solen gått upp.
Jag försöker desperat se fördelar med hösten, vackra färger, frisk luft och stearinljus (men det som egentligen far igenom huvudet är snarare regn,blåst,ytterkläder och mörker) Nej jag är en sommarmänniska helt igenom och sörjer verkligen att min favorit årstid är över.
 
Jag trivs med att börjat studera och kan inte annat än fundera på framtiden. Ska jag våga ta steget ut till högskolan?
Upfylla drömmen om att bli barnmorska?
Tiden dit känns lång, väldigt lång. Men att folk inte tror på mig gör mig snarare mer peppad att visa att dom har fel än tvärtom - Jag har viljan och alla möjligheter ligger framför mig!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0