Fyra av hundra.

Oj en sån lång dag med två energiska barn och höstrusk utanför fönstret.
Under hela förmiddagen så var vi bara inomhus, både jag och barnen klättrade nästan på väggarna av tristess. Jag förstår verkligen inte hur man på bästa sätt fördriver tiden inomhus med två som snart är två och fem år.
Tips?
Jag menar vi har den mörkaste årstiden framför oss och jag inser det kommer bli lite mer tid inne framöver.
 
De första fyra lådorna är packade!
Helt otroligt vad mycket av ens liv som ska ner i kartonger och hur mycket som ska kastas. Jag tänkte försöka mig på att packa lite varje kväll framöver, att få bort de vi faktiskt inte använder just nu för den första oktober närmar sig med stormsteg...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0