Höst var de här!

 
En sån höstdag!
Det har blåst, regnat och vart sådär riktigt typiskt höst idag. Har passat på att se till att packa ännu lite fler lådor och det är så fruktansvärt tråkigt att göra.
Jag ser dock fram emot att sedan ställa allt på sin plats när vi flyttat, att ha ordning och reda (fast känner jag mig själv rätt så blir skåpen och gaderoberna röriga fort som bara den igen:)
 
Passade på att vara ett par timmar i simhallen hela familjen, det var längesedan sist och riktigt uppskattat av dom bägge två.
Men efter en dag fylld, packning, bad och  av bråk från Ebbas sida så ser jag riktigt mycket fram emot en ny vecka med nya möjligheter och förhoppningsvis ett nytt glatt humör ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0