Måndag.

Idag chockades jag av att vakna av att klockan ringde, det händer ju inte alltför ofta och jag hoppas innerligt att det håller i sig. Känns liksom som värsta lyxen att få möjligheten att sova enda tills sex, vi har ju två  väldigt morgonpigga här hemma.
 
Åh va jag vill ta en tur till IKEA, sånna tillfällen kan jag verkligen känna att jag önska att jag hade haft körkort. Har massor med grejer som jag vill och behöver köpa såsom byråer till barnen, fönsterlampor och en himla massa förvaring. Kikade på loppis efter en byå i helgen som man kan måla vit och köpa nya knoppar till, men dessvärre så fanns där bara en som jag gillade och den hann bli såld till en annan.
 
Dags att göra sig ordning, en lång dag i skolan och jag kommer sakna halvt ihjäl mig efter barnen <3
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åh.vad härligt att han börjat ta sovmorgon, lilla plutten! det är verkligen inget roligt att stiga upp runt fem redan..i know :)

Svar: Haha eller hur! Jag njuter av att få vila lite längre, hoppas de håller i sig :)
Emmelie

2013-09-16 08:44:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0