Nu flyttar vi!

Nu har jag tillbringat sista natten i detta huset, känns helt galet att vi inatt sover i vårt nya hem.
Det ska bli skönt att komma härifrån, jag har hittat ännu mer mögel här hemma när jag röjt och flyttat på möbler, det kan inte vara hälsosamt att bo här och det kommer nog bli ett sista bråk med hyresvärden innan flytten avgår.
 
Så under tiden vi bott här har familjen utökas med en lillebror två katter och en till hund, inte illa va? ;)
Några fler djur blir det inte men jag hoppas att det blir ett till syskon i framtiden, ja fast inte än på ett par år eftersom jag först vill studera och förhoppningsvis komma in på högskolan för att börja läsa till sjuksköterska och sedan vidare till barnmorska som är mitt drömyrke.
Vi får se vad de nya stället bjuder på helt enkelt, men en nystart blir det helt klart<3
 
 
Fortsätter morgonmyser framför barnpogrammet ett tag till innan jag drar igång. Gissa när Hugos nya tid att vakna är föressten? 04:45 (!!)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0