Så stor.

 
Det slår mig hur fruktansvärt stor Ebba har hunnit bli, i december är hon redan fem år.
Vart har de åren tagit vägen?
Detta är hennes sista år på dagis och nästa år är det dags för skolan - det känns stort!
Mamma upp i dagen, ja det sägs att vi är fruktansvärt lika och jag kan ju hålla med till viss del.
Lika envis är hon iallafall, och jag vet inte om det är en bra eller dålig egenskap ;)
Återigen måste vi bli bättre på och göra saker bara hon och jag, lite mor och dotter tid helt enkelt.
 
-Älskade Ebba!
 
 

Kommentarer
Viola

Hon är så fin eran Ebba.

2013-09-18 08:46:37
Yohannas.se

Ja guuuuu de där stunderna då är man är själv med sin stora tjej <3 Underbart!

2013-09-18 21:54:22
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0