En fin tradition för barnen.

 
Alltså en sån supermysig tradition vi ordnat nere hos pappa.
Jag tror det är tredje året som påskharen kommit dit och lämnat brev och ledtrådar som för dom till de gömda påskäggen. I år fick de först hitta brevet i brevlådan för att sedan följa fjädrar som ledde dom upp i skogen där äggen var gömda - så himla mysigt och uppskattat!
Skönt värme har vi dessutom haft idag, ni ser ju barnens kläder?
Känns verkligen helt fantastiskt att sommaren sakta men säkert kommer närmare, allt blir ju så mycket lättare då.
Nu taggar vi för en sista ledig dag tillsammans innan vardagen kör igång igen för oss alla, håll tummarna vi håller oss friska nu framöver för denna jäkla magsjuka drabbar ju den ena efter den andra hör man om. Med min fobi så oroar jag mig varje gång någon insjuknat och tror jag ska få det, återigen så förstör emetefobin så mycket för mig.
 
Nåväl, dags att krypa till sängs efter en dag med massor av frisk luft <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0