En morgon.

 
Godmorgon torsdag.
Hela familjen är helt smittofria och vi kan vistas ute med gott samvete, det verkar som om jag slapp skiten trots allt.
Jag har mormor och lillkusinen på besök här så vi tänkte ta på oss nu och kila ut till lekplatsen för lite frisk luft under morgonen, prognosen säger regn i eftermiddag så det känns som om man får passa på nu innan.
Nu när magsjukan är över så tänkte jag börja införa mer och mer glutenfritt här hemma, jag tänker inte vara stenhård men att plocka bort lite av vetet tror jag bara är bra för välmåendet, min mage skulle garanterat må bättre av att minska ner de ordentligt i varje fall.
Återigen så efterlyser jag recept, min matlagningslust ligger på bott.
 
Hörs igen senare, ha en underbar skärtorsdag vänner!
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

ååh. vad skönt att ni kan fira in påsken friska och krya! och jag tror som du, att vi äter på tok för mycket vete egentligen.. men den där mackan och pastan är ju en snabb lösning om man lätt tar till..

kram och glad påsk!


Svar: Ja uunderbart, fy vilken pers detta varit. Jo visst är det så, men både pasta och bröd finns ju glutenfritt =) Så man kan nog minska ner en hel del utan att behöva ändra sina matvanor överdrivet mycket =) Detsamma vännen, kram <3
Emmelie

2014-04-17 19:11:29
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0