En torsdag.

Godmorgon torsdag och ännu ett prov framför mig.
Jag hoppas och tror att jag kan det relativt bra men jag kan reta mig på att det lägger tre prov på en vecka eftersom det blir svårt att prestera bra i alla då.
 
Igår hade vi en dag fylld av konflikter, det ena avlöste det andra och jag kände mig helt slut när eftermiddagen kom. Så jag släppte på mina vanliga rutiner, tände lite ljus, satte på en film och tog fram lite fredagsmys en helt vanlig onsdag. De blev en sån paus i allt så efter de slutade konflikterna och jag fick en chans att hämta andan och förbereda mig inför kvällsrutinerna som gick utan större problem - vissa dagar alltså.
 
Till en annan tanke, att köra mer glutenfritt här hemma framförallt för min och Ebbas skull. Tankar kring det? Någon som testat? Ebba har ju haft problem med sin mage sedan start och inga allergitester visar på något och inte heller hjälper behandlingen mot förstoppning och det känns som läkarna gissar sig fram. Tänker kanske inte att man måste utesluta det totalt men att dra ner drastiskt för att se om det blir någon förbättring för oss båda.
 
 
 

Kommentarer
Malin

Glutenfritt gör under för de flesta magar, även om man inte är intolerant! jag som haft problem med magen i 8 år upplevde en enorm skillnad :-)

Svar: Åh jag vill testa detta, min dotter skulle nog må bra av det!
Emmelie

2014-04-10 08:23:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0