En trång säng.

 
Vill önska er godnatt med denna bilden, sängen är full av både barn och djur och jag ligger längst ut till kanten och försöker desperat få rätt till lite plats i min egna säng - mysigt ändå <3
Hugo snarkar som bara den så det är otroligt svårt att komma till ro, efter ett besök på vårdcentralen pga det problemet så fick vi konstaterat att han har mycket stora mandlar och polyper, så väntar oss en kallelse till öron-näsa-hals för att få beslut om de behöver opereras bort eller inte, hoppas självklart han ska slippa det eftersom narkos på barn skrämmer mig en hel del.
Sista dagen i skolan imorgon, sen är jag värd ett långt påsklov innan de sista veckorna drar igång igen, tänka sig att snart är jag färdig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0