Enkelt men uppskattat.

Mina små hjärtan på vår lilla skogspromenad idag <3
 

Det är tur vi bor så nära till skogen, då kan man med gott samvete ge sig ut och få frisk luft utan att riskera att smitta någon i närheten. Vi tog oss en liten promenad upp till skogen och plockade lite olika pinnar och kottar som dom fick måla sedan, att en sån enkel grej kan vara så uppskattat - pysseltips till er andra.
 
Johan har legat till sängs halva dagen, den där kräksjukan var inte så lindrig trots allt.
Jag är fullkomligt livrädd och varken vill eller vågar sova av rädsla att vakna upp inatt och må illa - fy tusan vad denna fobi förstör mycket för mig. Jag som tillochmed tog mig mod och ringde för att få hjälp att få bukt med fobin för någon månad sedan, dock var jag nog inte prioriterad alls och de ringde aldrig upp igen trots att de lovade att höra av sig.
Fortsätt håla tummarna kära ni, och hoppas ni har ett fint påsklov och njuter av solen <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0