Ett färgglatt bo.

Sista lediga dagen tillsammans och även denna dag så skiner solen från blå himmel.
Jag och Ebba har vart iväg och hämat upp ett paket med begagnade kläder från en tjej, jag älskar att fynda fina kläder begagnat!  Jag har dock sovit otroligt dåligt inatt och känner mig inte helt hundra, känner mig lite illamående tillochfrån men tror mycket väl att det kan vara min fobi som ställer till det för mig återigen.
 
Igår hos pappa så fick Ebba äntligen ta med sig sin fågelholk som hon och Johan snickrade ihop och hon själv målade. Nu har den fått en speciell plats på ett utav hans uthus och hade jag varit fågel så hade jag valt detta färggranna bo på direkten =)
 
Hugo ska snart motvilligt sova lite innan lunchen och jag tänkte försöka göra honom sällskap, är så himla trött efter att ha sovit som en kratta inatt. Har dock väldigt svårt att sova dagtid, får göra mitt bästa och hoppas att jag vaknar upp med lite mer energi sedan.
 
 

Kommentarer
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack så mycket! :)

2014-04-21 20:16:11
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0