Ett försök.

 
 
Ett försök till lite påskiga ägg till frukosten i morses, jag tänkte mig att de skulle bli röda eftersom jag använde mig av rödlök men icke. Barnen åt minsan inte mer för det, båda äter som små myror just nu och det är ett under att de orkar hålla energin uppe med den lilla maten i magen. Jag försöker att inte truga och serverar inte mängder av olika maträtter, äter dom inte det som serveras så blir dom utan helt enkelt. Känns frustrerande när dom inte äter trots ansträngningar bara.
 
Solsken från blå himmel och man behöver ingen jacka på sig utomhus, vi ska snart packa ihop oss och åka ut till min pappa för lite äggjakt. Blir en underbar dag att spendera på landet när vädret verkligen är på vår sida!
Vi hörs senare...
 
 
 

Kommentarer
Ester och Mollie

Vilken härlig blogg!!
Vi har en omgång utav veckans blogg nu så om du är sugen på en länkning följ denna länk och ös in "jag är med" kommentarer;
http://drevingeryttarna.blogg.se/2014/april/veckans-blogg.html#comment

2014-04-20 18:11:08
URL: http://drevingeryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0