Ett nytt smultronställe.

Äntligen börjar det tystna här hemma och båda barnen har snart somnat, kvällarna betyder grymt mycket för mig. Att få varva ner, sitta ner och kolla på vad jag vill utan att bli avbruten tusen gånger om. Nej jag har hellre barn som mina som går upp tidigt på morgonen men även lägger sig i tid om kvällarna, kanske för att jag själv verkligen inte klarar av att hålla mig vaken länge om kvällen.
 
Tog oss en cykeltur bort till Skår idag, och så underbart vackert där är alltså!
Klippor vid sjön och en helt magisk utsikt, haha kanske inte lika magiskt att ha en tvååring där som promt vill bada och inte är det minsta rädd för att plumsa i vattnet. Vi var inte där så länge eftersom Hugo blev ganska arg att han minsann var tvungen att gå nära oss eller hålla oss i handen, för som han själv säger "stor nu mamma, kan fälv"
Vi fick iallafall i oss våran medhavna fika och njuta av utsikten och frisk luft ett tag innan det bar iväg hemåt igen.
Dit ska jag cykla någon sommarkväll utan barn och verkligen njuta av lugnet<3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0