I Labans knä =)

 
Kolla vad jag ritade ihop på vår lilla antilop-stol denna morgonen.
Hugo har sedan länge ratat denna stol, han är ju stor nu och vill minsann sitta på vanlig stol istället. Problemet är ju bara att han inte når upp ordentligt och det blir svårt för han att äta. Nu är problemet löst för ett tag framöver eftersom han så gärna vill sitta i idolen Labans knä =)
 
Regnet fortstter falla och jag undrar vad vi ska göra för att fördriva tiden denna långa fredag?
Hugo chockade ju med en sovmorgon ända tills sju då Ebba tassade in och väckte oss och berättade hon hade sovit hela natten i egen säng. De börjar släppa mer och mer nu med sömnen för henne och jag håller mina tummar hårt att det forstätter åt rätt håll.
 
Dags för morgondusch och fixa ordning kaoset som redan hunnit bli här under morgonens vakna timmar!

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åh jag undrar också vad vi ska göra idag..vill göra NÅGOT men har svårt att komma på vad..

Svar: Ja samma här, gick ner till stan som
Va stängd :(
Emmelie

2014-04-18 10:36:21
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Kristin och hennes glin

Vilken smart grej!

Svar: Visst blev den lite roligare?;)
Emmelie

2014-05-03 11:29:02
URL: http://kristinsandgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0