Lugn och ro.

 
Bilden må vara suddig men den sammanfattar min eftermiddag rätt bra.
Det har vart lekdate med mina två hulliganer och en kompis tre ungar, högljutt, många viljor men ändå trevligt :) Kan säga att det dock var lite extra härligt när dom somnade och det blev lugnt och tyst denna kvällen.
Vissa dagar är helt enkelt mer intensiva än andra, då är det extra skönt att bara sitta och slötitta på datorn och stänga av allt annat för ett par minuter. Egentligen borde jag verkligen plugga, har så sjukt mycket att färdigställa men jag känner bara att jag går lite på sparlåga och inte riktigt har samma energi till plugget som innan, sluttampen och jag borde köra igång ordentligt istället för tvärtom.
 
Nåväl, detta blev bara ett inlägg fullt av ordbajs , haha men det får vara okej ibland !
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

fiiin tröja hugo har!

Svar: Begagnat när det är som allra bäst <3 :)
Emmelie

2014-05-01 07:33:36
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0