Svammel..

Godmorgon onsdag.
Jag tror inte jag lyckas vänja mig vid tidsomställningen på länge, ljusa kvällar och grymt trött om morgonen. Jag som annars är en morgonmänniska och hellre kliver upp i ottan än att behöva vara vaken sent på kvällarna, jag hoppas min vanliga energi återkommer så snart kroppen ställt om sig på sommartid. Jag är lite extra tömd på energi nu med eftersom träningen ligger på hyllan pågrundav ryggont och jag tror stenhårt på att rörelse ger mer energi i längden, hoppas att få bukt med ryggen efter naprapatbesök och få mer info om vad jag faktiskt kan träna för att inte skada mig ytterligare.
 
Denna veckan är fruktansvärt fullbokad igen, läkarbesök, teater, besök hos naprapat för min onda rygg, födelsedag, högskoleprov och tre olika prov varav två samma dag och jag har ärligttalat bara hunnit kika lite snabbt på de ena. Man känner att de pressar på så mycket som möjligt i sluttampen och jag vill verkligen lyckas men börjar känna en viss omöjlighet att gå ur med de högsta omdömmet - Bara att fortsätta kämpa och hålla tummarna att mina ansträngningar ger fina resultat sedan.
 
Svamligt inlägg om ingenting märker jag, bjuder på en detaljbild från Hugos rum och önskar er en fin dag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0