Underbar lördag!

Goooodmorgon!
 
Vilken dag vi hade igår, fullt upp från morgon till kväll och jag hade ingen tid alls att kika in här.
Öppethus på skolan, superfint väder och ganska många besökare och man fick chansen att sitta i solen på en bänk och dricka kaffe tillsammans med en kompis - mysigt och man får ta vara på de där lugna stunderna man får sig utan barnen ibland.
 
Vi vinkade hejdå till svärföräldrarna och Johans systers korta visit och jag trampade iväg med båda barnen i cykelkärran ner till min systerdotter som fyllde fyra år. Kalas och fick chansen att träffa nära och kära medan barnen lekte tillsammans.
 
Hemma igen så blev jag uppmött av min fina vän. Vi har inte sett mycket alls sedan jag fick barn och innan dess så satt vi nästan bokstavligttalat ihop med varandra i sex år.  Det är konstigt, vissa vänner behöver man inte träffa eller prata med så ofta, man vet att dom alltid finns och exakt så är det med Sanna <3 Vi tog oss en cykeltur till en kompis som vi gick i högstadiet tillsammans med och där blev vi bjudna på räkor, tillbehör och rosé på deras alltan. Satt ett par timmar och kollade gamla pinsamma kort från den tiden och skrattade gott åt alla minnen. Tyvärr är jag en tröttis och satt och höll på och somna i deras soffa efter ett glas vin och en kaffedrink, så jag gav upp för tröttheten och cyklade hem tidigt - otroligt mysig lördag hade jag iallafall<3
 
Hugo valde kläder och det självklara valet för honom var "kalas-kjol"
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0