Vackert att se på.

Då hälsar vi påskafton välkommen och vädret ser ut att bli som det vart lovat - klarblå himmel!
Det bestämdes lite i sista stund att det kommer en del från familjen hit så förbereder vi och grillar tillsammans, ska bli ritkigt mysigt att göra något eftersom påsken ändå är en liten högtid som folk brukar fira.
Barnen chockade med att sova till sju även denna morgon, hur underbart är inte det tror ni? Jag som är van vid att kliva upp mellan fem och sex tycker att sju är rena sovmorgonen och det känns så skönt att dagarna inte blir riktigt lika långa :)
 
Alltså hur underbara är inte dessa blommor?
Lätt mina nya favoriter och äntligen unnade jag mig själv en fin bukett till påsken, en vas med blommor lyxar till det lite kan jag tycka och är så fint att titta på.
 
Nu ska vi slänga i oss lite frukost här hemma och stressa iväg till affären och handla innan den är helt full av människor, kan ju va helt omöljigt att vara i en mataffär runt högtider.
Önskar er en fin påskafton kära ni och glöm inte lämna avtryck ibland, det har varit lite tyst här det senaste.
 
 

Kommentarer
Jimmy adhdpappan

Hej! Vilken fin och trevlig blogg du har och tack att du uppmärksammade min :)
Önskar en trevlig påsk / Jimmy adhdpappan

Svar: Ja men va skoj att du kikar in =) Detsamma =)
Emmelie

2014-04-19 10:04:01
URL: http://adhdpappan.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0