Vitsippor så långt ögat kan nå.

Alltså vilken underbar påsk det varit! Vi har vart mer utomhus än inomhus och verkligen njutit av vädret till max.
Hugo har chockat med att sova till sju i flera dagar i rad och det känns minst sagt kämpigt att veta att jag ska vara utanför dörren och redo imorgon vid senast 07:20. Jag hade gärna fortsatt ledigheten ett tag till framöver, jag känner lite att vi blev snuvade på ett par dagars lov pga magsjukan och det vore inte mer än rätt att få tillbaka dom nu.
 
Idag tog jag med mig min klasskompis och hennes syster och tillsammans med deras barn så åkte vi till Gräfsnäs och grillade.
Vitsippehav, sjöutsikt, lekplats, slottsruin och en strålande sol på det - kan det bli bättre än så?
Dessutom bara älskar jag tröjorna som barnen har på sig, de var de jag lyckades köpa med mig från babybarn mässan för ett par veckor sedan och jag ångrar inte mitt köp alls<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Men gud vad vackert. Där skulle jag med vilja vara.

Svar: Förstår jag, det är ju rena himmelriket för fotografer =)
Emmelie

2014-04-21 21:04:53
URL: http://lottizdays.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0