När fan får det räcka?!

När fan får det vara nog?!
Jag har verkligen fullt upp och hantera allt som redan händer och sedan blir jag golvad med ytterligare en händelse.
Märkte i morses att en av hundarna hade fått en varig böld som krävde akut vetrinärvård. Alla ni med djur vet ju hur hutlöst dyrt det är att ta dom till vetrinären, det handlar om tusenlappar även om man har djuret försäkrat.
Det är pengar jag verkligen inte har just nu, jag har redan nu svårt och veta hur tusan jag ska klara mig och med denna extra kostnad så har jag verkligen ingen som helst aning om hur det ska gå.
Lille Chezter är satt på antiinflamatoriskt och pencillin och ska tillbaka för att sövas och spola såret, så det var ett minst sagt nödvändigt besök och inget man kunde skjuta upp.
Jag frågar mig själv när det ska räcka ? När ska allt lugna sig igen och börja gå åt rätt håll?
Tydligen inte än i varje fall..
 
Ovädret slog till mot Alingsås idag, strax efter lunch blev det kolsvart och började åska och regna som bara den. Hela stan har vart översvämmad och det har varit kaos för de stackare som kör bil och inte kommit fram någonstans. Inte många gånger jag varit med om ett oväder som det, barnen satt framför altan dörren och kikade ut och räknade blixtrar under tiden.
 

Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken otur du har nu, Jag hoppas det vänder snart så du får lite flyt istället. KRAM

Svar: Ja det är för mycket nu alltså :( kram
Emmelie

2014-08-04 22:00:47
URL: http://lottizdays.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0