Artikeln är publicerad.

 
 
Och så kom artikeln i Alingsåstidningen där jag och en vän till mig berättar våra upplevelser på de lokala bussarna. Vi var ett helt gäng med mammor som kunde tänka sig att uttala sig men tyvärr blev det bara vi två i slutändan ändå, men den ser fin ut och vi har nått ut och det är huvudsaken. Jag är inte den som klagar i första taget, men när det gång på gång händer grejer så känner jag tillslut att nu är det nog. Droppen som fick bägaren att rinna över var när chaffören ropade fram mig när vi åkt klart och sa argt jag fick hålla koll på ungarna så dom ej tryckte på knapparna, men Hugo satt i vagnen och Ebba satt där det endast fanns en knapp  i taket och den når hon omöjligtvis. Chafförern fortsatte bete sig illa och anklaga trots att jag förklarade läget.
Nej med denna artikeln hoppas jag att de får sig en tankeställare och börjar bete sig som de faktiskt ska göra.
De enda minuset med artikeln var väl att dom inte fick fram att det faktiskt finns bra chafförer också, det var jag ändå noga med att säga. Nåväl, vederbörande tar väl åt sig kritiken förhoppningsvis.
Blir spännande och se om vi får åka med fortsättningsvis ;)
 
 
 

Kommentarer
Sandra

Vilken elak busschaufför.. ibland undrar man vad de tär med folk.

Svar: Helt sjukt att de får gå till så, därför kände jag att nu får de vara nog"
Emmelie

2014-02-09 10:00:12
URL: http://libelli.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0