Att inte vara nöjd.

Godmorgon.
Natten har gått ganska bra trots allt och inte varit alls så kaosartad som jag misstänkte den skulle bli med feber på besök. Bara jag och Hugo som är vakna, Ebba och Johan som sovit i soffan inatt gick återigen och la sig. Bra hon sover för det behöver nog hennes kropp för att ha en chans att återhämta sig.
 
På tal om kropp, hur tusan finner man motivationen att bara köra arslet av sig på alla plan?
Jag menar jag måste verkligen gå ner ett par kilo och behöver träningen för att bli piggare och mer bekväm i mig själv än vad jag är idag, kroppen skriker efter mer struktur och ändå är det så himla svårt att fullfölja något, varför?!
Det handlar om att vara strikt och att planera, men finner det svårt att genomföra eftersom jag har så mycket i skolan förtillfället. Får helt enkelt leta igenom mina gömmor efter mitt hemmaträningspass som jag faktiskt har köpt från en pt i sommras, frågan är bara var tusan den kan tagit vägen efter flytten?
 
Då, sommaren-12 och typ 8 kilo lättare efter att endast skött kosten med hjälp av viktväktarna.
Det borde inte va omöjligt att nå dit igen? Pepp tack!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0