Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

 
Ett nytt traderafynd har kommit i brevlådan idag och jag är helt förälskad <3
Lars Winnerbäck är en av de få idoler jag har och hans äldre låtar går bara rakt in i hjärtat på mig, denna har tillfälligt fått en plats i Hugos fönster jämte hans prins-skylt och jämte den virkade luftballongen.
 
Försöker ladda om batterierna till jobb fram tills kvällen nu, egentligen har jag verkligen inte tid att jobba just nu med stundande redovisning imorgon och matteprov på fredag, men man vill ju inte börja med att tacka nej när dom ringer och frågar om man vill hoppa in, som vikarie får man ta alla chaser som erbjuds känner jag.
 
 

Kommentarer
Louise

Så söt tavla! Jag älskar Winnerbäcks texter :)

Svar: Åh ja visst är dom! Älskar hans äldre låtar men gillar dock inte de nya alls mycket;:/
Emmelie

2014-02-26 14:49:01
URL: http://vitmossa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0