Det känns så nyligen.

Det känns som alldeles nyligen då jag fick reda på att jag var gravid på min födelsedag då jag fyllde 22 år.
Det känns som alldeles nyligen då jag kände första rörelsen i magen ifrån dig.
Det känns som alldeles nyligen då jag fick upp en varm alldels nyfödd flicka på min mage med orden "grattis du har blivit mamma"
Idag har jag två helt underbara skatter och jag kan inte för mitt liv förstå hur tusan jag klarade mig utan dom, och hur hade livet sett ut idag annars? Är helt säker på att jag jag inte hade kommit så långt som jag faktiskt gjort om de inte vore för att jag blev mamma, jag har barnen att tacka för mycket.
Så fruktansvärt tacksam för dom bägge och jag måste bli bättre på att ta vara på vardagens guldkorn <3
 
Ebba, snart sex år sedan denna bilden togs.
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

men åh vilken gosebebis hon var!

2014-02-08 20:22:08
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Amanda

Så otroligt söt!!:-)
Kram

2014-02-09 21:28:37
URL: http://aochmflyttarin.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0