Ett starkt band och busväder.

Här har morgonen vart igång sedan sex tiden, en sovmorgon tills sju hade ju vart helt fantastiskt men samtidigt är jag tacksam sålänge min lille pojk väljer att vakna efter klockan sex för det är verkligen ingen självklarhet i den här familjen.
 
Besöket från Borlänge blev hastigt inställt eftersom svärfar fick magsjuka i vägen ner i bilen, de blev en resa på samanlagt 34 mil för dom eftersom dom fick vända hemåt igen. Himla synd dom blev sjuka men är otroligt tacksam att dom inte hann hit och smitta ner oss med pesten, vi får hoppas på ett besök någon annan helg helt enkelt.
Stormen har nått Alingsås och herregud vad de blåste och regnade sent igår kväll. Jag vet att det inte är någon större mening med att klaga på vädret eftersom man inte kan påverka det, men snälla nån ge mig snö, vår eller vad som helst bara jag slipper kombinationen regn och blåst! Utebarnen här hemma vill inte ens vara ute och att få dom att bli av med energin på hemmaplan är helt omöjligt, nej mina kräver mycket frisk luft och en hel del spring för att må gott.
 
Får fortsätta mysa så gott de går här hemma, mina två äldsta sitter och myser tillsammans i vanliga ordning, herregud vilket band de är mellan de två <3
 
 

Kommentarer
Diana Ristvedt

Håller med dig. Mycket hellre snö eller vårväder än regn och blåst! Synd om barnen som inte vill vara ute. Lekplayset är kanske en idé för att få ur energin? Synd bara att det kostar så mycket. Vet inte om det är öppet söndagar heller dock. Hur som helst, härlig och fin blogg! Mysiga bilder :) Underbart när barn och djur finner varann så och har ett osynligt starkt band. Men barn och djur brukar ha ett väldigt speciellt band till varann. Många åtminstone.

2014-02-16 08:35:48
URL: http://dianaristvedt.se
Sofie - Mamma till 2

sv: åh taack :D
Kaninerna och möblerna kommer från maileg
& huset har vi köpt begagnat och målat om :D

2014-02-16 10:11:14
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Jag brukar fota & gå min spanska kurs 2 ggr i veckan men de senaste månaderna har barnen varit sjuka hela tiden, inte ens en vecka i mellan.. Så då har jag valt att pausa kursen ett tag tills vi är på fötter ordentligt och inte kunnat ta emot fotograferingar så nu sitter jag lite i en ond cirkel känner jag :(

Akila är min nu, jag fick henne för 40 euro så killarna var inte alls intresserade av att ha kvar henne.. Dom tog pengarna slängde över henne, satte sig i bilen och åkte iväg. Och nu ser hon mycket friskare och gladare ut, tänker inte lämna henne ifrån mig nu :)

Svar: Härligt att de finns människor som du som tar djurs värde på allvar. Har förstått att djurens värde inte alls är detsamma som i Sverige hos er? Kram
Emmelie

2014-02-16 15:55:56
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0