Förkyldning och kort dag som blev lång.

Godmorgon onsdag och därmed en kortisdag i skolan.
Jag vaknade upp med en jobbig förkyldning, kände att det var något på gång redan igår men jag hade hoppats att det skulle ge med sig. Håller tummarna att det stannar just vid förkyldningen och att det inte sätter sig på bihålorna som det har tendens att göra på mig ibland.
Igår blev jag inrgingd från jobbet som frågade om jag kunde tänka mig arbeta idag mellan 16-21, egentligen har jag inte riktigt tid med tanke på att jag har sjukt mycket i skolan men det kändes dumt att tacka nej första gången de ringde in mig. Nåväl, skola och sedan jobb efteråt, får se det som ett bra sätt att tjäna lite extra pengar.
 
Nu ska sängarna bäddas, kläderna ska tas på och hundarna ska promeneras,jag borde gå upp typ fem varje morgon för att slippa stressen som det alltid slutar med. Varför är man så dum och gör samma misstag dag ut och dag in? hoppas alla ni får en fin dag!
 
Johan kom hem med tulpaner till mig i måndags, det händer inte ofta vill jag lova <3
 

Kommentarer
stin

Hejsan! Vill säja att jag tycker Johan är fantastisk!!!

2014-02-26 09:09:00
Sandra Katarina, 25 årig Tvåbarnsmamma <3

Ååh så fina dom är :)

2014-02-26 13:21:07
URL: http://sandrakatarinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0