Smootie och influensa?

Inatt vaknade Ebba med ont i huvudet och magont igen och jag kände att hon återigen var kokhet och febern visade 40 grader. Hon var ju pigg och kry hela helgen om man bortser från lite låg feber på lördagen men hon hade ändå vanlig energi. Undra om det är någon typ av influensa hon åkt på? Ont i hela kroppen och hostar som bara den, just nu feberfri tack och lov men det beror ju endast på att hon har febernedsättande i kroppen. Det kommer väldigt olägligt eftersom jag både har prov och uppsatskrivning idag, därför får jag skicka Hugo till dagis själv för första gången och hoppas han är okej med det medan Johan får vara hemma och vabba fram tills lunch.
 
Istället för att endast skriva om elende så kan jag ju tipsa om mitt favoritrecept på smootie.
Blandningen, banan, mango, mjölk och lite apelsinjuice och sedan avsluta med lite vaniljpulver - utsökt!
Perfekt mellis på förmiddagen till barnen kan jag tycka, testa ni också!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0