Studier och vabb.

Äntligen är Ebba på bättringsvägen! Fortfarande lite feber men pigg nog att röra sig och leka lite, nu håller jag tummarna hårt att det inte är något som smittar Hugo eftersom jag som vanligt har fullt upp i skolan och missar alldeles för mycket av att vabba. Sitter och passar på att plugga nu medan lillen sover och Ebba ligger framför en film , känns helt chanslöst att försöka reda ut denna röra gällande astronomi som provet är på under måndagen. Bara att fortsätta ta vara på tiden och kämpa på - ha en fin lördag.



Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

heja dig! du är grym! inte lätt att plugga och ha två små att se efter samtidigt men du verkar hantera det bra :)

Svar: Gör så gott jag kan, meb skulle lätt behövt en timma eller två på bibblan eller liknande för att verkligen kunna koncentrera mig. Kram på dig 😘
Emmelie

2014-02-01 19:28:46
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0