Antingen eller.

 
 
 
Årets första bukett med tulpaner som en vän hade med sig <3
 

Återigen startar en ny vecka, denna helgen har gått extra fort och jag vet en tjej som verkligen fått ut de mesta av dagarna. I lördags åkte ju Ebba iväg på egentid till Göteborg med Johan och de besökte Lek och Buslandet. Igår va hon bortbjuden på kalas i Alingsås lekland, haha jag tror nästan hon hade behövt en extra dag hemma och ladda batterierna lite.
 
Det här med träningen och kosten har verkligen inte gått alls de senaste två veckorna och det gör mig så himla ledsen och trött på mig själv! Jag är lite antingen eller, känner ni igen de där?
Antingen tränar jag och sköter kosten men om något sviktar så tänker min knäppa hjärna tex "har jag ätit denna semla idag så är hela dagen förstörd och jag kan likagärna fortsätta synda tills kvällen" Jag inser ju hur himla knäppt det låter men så funkar jag. Samma sak gällande träningen, jag har inte hunnit iväg och då av något borde jag ju sköta kosten exemplariskt men icke för de går lite hand i hand.
Känner ni igen er, eller är jag ensam?!
 
Önskar er en fin start på veckan.
 
 
 
 

Kommentarer
MammaLola

Nejdå, jag är likadan :) Bestämt mig ett par gånger om året för att inte äta choklad och då kan jag hålla det i uppemot tre veckor om det inte finns hemma. Köper man hem något är det kört, då småäter jag hela tiden.

Svar: Så jävla dumt att man ens tänker så, att de är kört om man fuskar lite. Haha men men så funkar jag ;)
Emmelie

2014-01-27 08:46:52
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
michaela- mamma till tre 💗

helt enig! det är så mycket lättare att hålla kosten bra om man tränar. tokigt det där..

2014-01-27 15:19:18
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Frida

Helgerna går alltid för fort tycker jag :( men oh så uppskattat med egentid! Dom uppskattar det så mycket:)

2014-01-30 05:58:47
URL: http://friidas.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0