Att handla med en tvååring.

 
Hemkommen efter en trip i affären denna morgon och det är alltid lika härligt att fylla på fruktskålen, det ger så mycket färg till köket tycker jag.
Men att handla med Hugo? Ja alltså heeerreguuud säger jag bara - kaos!
Idag tänkte jag vara smart och låta han hjälpa till med att köra en egen vagn, för att slippa skriket om att han sitter fast i vår. Så hur gick det? Ja han sprang omkring med den där vagnen som en dåre och det slutade med att jag fick lämna tillbaka den. Försök nummer två, ja då testar vi en såndär "bil-vagn" men han lyckas ändå smita eftersom han helt plötsligt lärt sig knäppa upp bältet själv. Springer  med ett gapskratt mellan de olika sektionerna och jag försöker desperat med frasen "Ja men då går mamma då, hejdå" Funkar inte på min son "Hejdå mamma" säger han skrattandes och fortsätter åt motsatta hållet.
 
Haha, att handla utan barn är som rena semestern - just saying ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0