Bak-dag.

Men oj , inte ett enda inlägg under dagen har hunnits med trots att jag varit hemma och vabbat av rädsla för magsjuka men även av andra orsaker.
Hugo hade oturen att bränna sig på plattan när mamma passade barnen en stund igår, snabbt son om attan la han upp handen trots att hon sagt till honom att akta sig bara några sekunder innan. Blåsor på fingertopparna och måste gjort fruktansvärt ont på honom, men vi kylde massor med vatten och idag har han inte klagat alls.
 
Denna regniga torsdag har vi istället sysselsatt oss med att baka lite knäckebröd och bullar. Tyvärr upptäckte vi lagom till att det skulle penslas att vi saknade pärlsocker hemma, men men dom blev helt klart godkända ändå. Jag syndade och tog mig en varm bulle, ja ibland måste man få göra sådant.
 
Nu hoppas jag att jag kommer iväg till dagis imorgon, skolan kallar och jag får fruktansvärd panik över att behöva vara hemma.
 
 
 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam

åh vad mysigt att baka tillsammans :)

Svar: Hehe ja men det brukar se mer skoj ut än vad det är, brukar oftast vara kaos =)
Emmelie

2014-01-10 10:36:36
URL: http://fashionstars.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0