Barnrum.

Tjuvkik på Hugos rum <3
 
Jag tänkte jag bjuder på en bild på Hugos rum eftersom jag visat hur Ebba har det.
Hans rum har helt andra möjligheter eftersom de är så himla mycket ljusare. Fortfarande en del att göra där med, hyllor på ena långsidan av väggen, en väggdekor som ska upp osv. Blev lite förälskad i Alfons-gardinerna som jag hittade på jollyrooms mellandagsrea, passar ju perfekt för grabben som verkligen uppskattar böckerna.
 
Idag blir det en dag med lillpojken i familjen, storbarnet är nämligen iväg med sin pappa på äventyr i Göteborg - de kan behöva lite egentid tillsammans.
 
 

Kommentarer
stin

så jätte fint! Som jag sagt förut,,Du är duktig!!!

2014-01-25 10:45:27
AnnasViktiga

Jättefint! Var har du köpt "prins" någonstans? Är sugen på något liknande till Felix rum ;)

Svar: Oj jag har köpt den i en lokal butik här, men kan vara så att det är kids koncept eller vad det nu heter? :)
Emmelie

2014-01-25 22:11:04
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Sofie

Så fint du har det här på bloggen och vilket mysigt rum han har fått! Älskar tapeten i hyllan!

Svar: Ja det piffar till det lite extra inte sant? :)
Emmelie

2014-01-25 22:54:32
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0