Besök på Ikea.

Idag har jag fått lite egentid tillsammans med min kusin på Ikea, om Ebbas rum någon gång ska bli klart så känns det som om man måste ta tag i att börja köpa grejer direkt för annars skjuts det bara framåt i tiden.
Färgtemat i rummet är lite rosa och grönt eftersom hon har  en fin väggdekor som innehåller de färgerna.
Så det har handlats tokbilligt tyg, en grön matta, lampor och lite annat smått och gott. Nu väntar jag bara på att få gardinerna sydda och bygga en vägg på ena sänggaveln för att kunna börja inreda ordentligt.
Tur att jag har folk i min närhet som har öga för sådant som inredning, kan sy osv för jag har inga som helst kunskaper inom det området ;)
Hoppas rummet kommer bli lite mer inbjudande för lekframöver när det är klart.
 
Önskar er en fin kväll.
 
De enda som jag hittills gillar i Ebbas rum , dessa underbara lampor.
 

Kommentarer
MammaLola

Åh vad roligt att få inreda barnrum från början liksom! Skulle också åkt till Ikea idag men det blev inte av. Synd för känner också att jag vill komma igång med somligt här hemma, boandebehovet som satt in kanske :)

2014-01-04 22:55:39
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0