Det där med maten..

Gah, idag ville jag inte alls stiga upp när klockan ringde, nej för jag har en Hugo som hållit på och vridit och vänt på sig halva natten och sömnen har blivit rejält störd.
Tisdagar känns alltid lite extra motiga att komma iväg på, jag vet inte varför men de har varit så i flera år nu, antar det gäller att inte tänka utan bara att köra istället.
 
Det här med träningen då?
Går fint med själva träningen men inte lika felfritt med maten, hur gör ni?
Jag håller mig fint fram tills middagen/kvällen, då är det lätt att jag fuskar och äter mer eller fel mot vad  jag borde för att jag helt enkelt är för trött för att orka laga något bra.
Planering, och infrysta middagar skulle mycket väl kunna lösa problemet men det är bara det att jag kan tycka fryst mat smakar illa och vad för vegitarisk nyttig mat lämpar sig att frysas?
Tips tack ;)
 
Kanske läge att börja kika i denna igen?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0