En timma mer än vanligt.

Godmorgon torsdag.
Herregud vad jag längtar efter helg just nu, annars brukar jag knappt hinna längta innan det återigen är dags för ledighet men denna veckan har inte gått lika fort som de brukar.
Idag vaknade jag till redan vid fem och bestämde mig faktiskt för att kliva upp direkt istället för att vänta på att klockan skulle ringa en timma senare, ibland är det liksom skönt att ha lite extra tid på morgonen och slippa den där jobbiga morgonstressen.
 Barnen ska göras ordning, frukost ska lagas och hundarna ska promeneras, så jag antar att de lär bli stressigt i slutändan ändå.
Fy va snorigt de börjar bli här hemma hos barnen, håll nu tummarna att de ej är något på gång när "Vabruari" närmar sig.
 
Gårdagens barn, haha Ebba och alla hennes grimarser <3
 

Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Tvåbarnsmamma

Tack vad söt du är, allt annat än jag känner mig, haha! Kramar :D

2014-01-30 13:36:55
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0