En vardag fast ändå inte.

Godmorgon, vardag igen äntligen.
Dock startar vi min första skoldag med att vara hemma eftersom alla förskolor är stängda i Alingsås idag, känns lite sådär faktiskt måste jag erkänna. Men vi får en dag till tillsammans alla tre innan allvaret drar igång, och morgondagen blir en kort dag fram tills lunch bara så de får en liten mjukstart och det känns bra.
 
Hittade i ett forum en fråga om någon hade tänkt ha ett såkallat "The golden year" har aldrig tidigare hört talas om det men efter att ha läst vidare så innebar det tydlign att rensa ut gamla saker och in med nya, både matriellt och socialt. Något som hade känts väldigt fint, att få ordning och reda bland allt här hemma och tex skänka kläder som ej används (vilket tyvärr är halva min gaderob minst) Men även socialt, att bara umgås med sånna som ger energi och inte sånna människor som tar den ifrån mig. Kanske ett litet projekt att starta året med?- vi får se helt enkelt.
 
Ska fortsätta denna segstartade tisdag framför tvn och börja plocka fram frukosten lite smått.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0