Fotokurs.

 
 
 
 
Ännu en positiv sak med folkhögskola är att man ibland gör lite annat än det sedvanliga studierna. Nu vecka tio så har vi temavecka tillexempel och har en hel massor av ämnen att välja att sysselsätta oss med. Jag valde en fotokurs för nybörjare där man får tillverka sin egna fotobok. Jag hoppas verkligen jag får den för det hade varit så kul och användbart att få lära sig mer grundligt hur man tar fina bilder. Visst har jag lärt mig att använda de manuella inställningarna mer ofta men de är svårt att få en skarp skärpa när föremålen man fotograferar rör sig. Så jag håller tummarna jag får mitt förstahandsval helt enkelt.
 
Kortis dag i skolan och hämtar hem mina skatter redan vid ett, sedan väntar den enorma högen med tvätt på mig här hemma. Förhoppningsvis hinner vi även åka lite pulka i den nya snön som föll inatt också.
Ha en fin dag kompisar <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0