Inte helt nöjda..

 
Haha jag dör!
Här ser ni eftermiddagens underhållning här hemma - bada hundarna.
Och ni kan ju mycket väl lista ut vad dom tycker om denna idé? :P
På riktigt kan man ser mer lidande ut? Nåväl nu är dom i vilket fall som helst vita i pälsen och alldles mjuka igen så dom får faktiskt tycka vad dom vill.
 
Tänkte sätta mig och fila lite på ett CV nu, mitt andra försvann när min tidigare dator gick i graven tyvärr. Bara att börja om och försöka printa ner de viktigaste. Någon som kanske är bra på sådant och har tips? Eller någon som tagit emot mycket ansökningar och kan tipsa vad man tittar efter?
 
Ha en fin fortsättning av kvällen <3

Kommentarer
s

Man nästan dör, så söta dom är!!!!

2014-01-22 09:22:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0