Korvgrillning.

 
 
 
Medans mestadels av Sverige var bakfulla så passade vår familj tillsammans med några vänner att dra till en närliggande lekplats medan det för en gång skull var uppehåll.
 Plusgrader men blåste riktiga isvindar,så det var välbehövligt att tända en eld och grilla lite korv sedan. Barnen fick springa av sig ett par timmar och vi tog skogsstigarna hemåt igen, men det märktes inte när vi kom innanför dörren här hemma för det blev kaos med alla barn som inte lyssande ett skvatt - tacka vet jag utomhus lek!
 
Ska strax krypa ner under filten och kolla den ena filmen jag hyrde igår "Safe heaven"
 Önskar er alla en fin kväll <3
 
 
 

Kommentarer
Ida mamma till Collin

Men va mysigt! Visst är det skönt agg slippa bakfylla men trött blir man ändå :)
Svar: här är tjejen som gjort min header :)
http://linneaamandawikman.blogg.se
Kramar :)

Svar: Ja fy bakfylla är inget för mig =) Och frisk luft är så skönt, man får passa på medan de inte regnar. Tack, ska kontakta henne =)
Emmelie

2014-01-02 07:07:06
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0