Kylan har nått vår stad.

Måndagsmorgon och barnen sover, visst är det typiskt att de chockar med att sova när man själv måste kliva upp oavsett?
Igår kom kylan även till Alingsås och några fjuttiga flingor föll från himlen, ja det är inte mycket snö alls men tillräckligt för att färga marken lite vit och barnen har självklart varit ute på baksidan och åkt pulkla i backen. Till våren kommer vi få så om hela gräsmattan där, haha men de njuter så av den lilla snön som är så jag tänker att det får bli ett senare bekymmer och att man får strunta i att det just nu blir en jordbacke det åker i.
Nu hoppas jag det kan få komma lite mer snö i dagarna och att vi sedan har vinter ett par veckor så vi hinner njuta av lite vinteraktiviteter, sedan får våren mer än gärna komma tidigt.
 
Lika bra att sätta igång här hemma, man är liksom fortfarande inte van vid att stressa till bussen som går 07:30.
Önskar er alla en fin måndag <3
 
Men åh kolla vad jag sprang över , en liten Ebba, två år gammal i samma overall som nu Hugo springer omkring i <3
 

Kommentarer
Mammalola

Hoppas också på snö i ett par veckor, tur det finns fler som mig ;) här har vi ingen än men dock äntligen minusgrader. Typiskt nog ingen nederbörd som alltid andra dagar.

Svar: Ja hellre snö en detta jäkla regn alltså. Är så galet trött på mörker.
Emmelie

2014-01-13 08:10:26
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
mamma till william o wilma

Så fin bild på din goding :)

Svar: Tack 😊
Emmelie

2014-01-13 11:05:57
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0