Mer död än levande.

 
Alltså herregud säger jag bara, denna mamman är helt förbannat slut efter sitt första zumbapass på nya gymmet. Sedan vi flyttade så har det inte blivit mycket träning alls  eftersom jag haft så himla långt till gymmet och det märks både på vågen och konditionen vill jag lova.  Det kommer kännas jobbigt och motigt ett par veckor på gymmet, jag är medveten om det men det gäller bara och härda ut nu i början innan man fått det till en vana och man får energi av det.
 
Imorgon är det alltså dags att stressa igång dagen och vara redo att fara iväg med bussen 07:30, blir spännande och se hur det går efter många veckors slappande.
 
Önskar er alla en godnatt <3

Kommentarer
LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & SIXTEN♥

Tack snälla du :):)

Åh vad kul med zumba!! Kram

2014-01-07 22:28:48
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0